S A N N A . D

Ordbajsning...

en inte alls så stressig morgon

Kategori: Allmänt

eftersom jag knappt fått på mig kläder än.
Vaknade vid nio. Halvsovit lite, fått iväg jocke så nu ska jag snart påbörja
lite av en storstädning... längesen jag städade nu.. så det är dags !
Men innan det ska jag skriva klart mitt kärleksbrev till Salah - Haha ! roligt !

Gårdagen jobbade jag.. var sådär kul men när jag var tvungen att gå ramlade det
på lite folk såklart. Som det brukar va... Men kväll ikväll så får väl ta igen det då då !

Efter jobbet igår var jag hos lina med henne o agge. Kikade på Björn  ! Inte alls dumt.
Surrade lite skit, drack kaffe o åt brända popcorn - mmmm !

Längtar till helgen. Har bara två dagar kvar nu sen så . Ska bli skönt !

Ska må riktigt gott ihelgen för sen ska det börjas på med lite "allvar" som jag har lovat Ronja.
Hur nu det ska gå!? Jag lär väl bryta ihop o bara skriva om mat på bloggen för jag kommer vara
så himla sugen ! eller inte? Jag kanske är bättre än jag tror ;-)


Jag har nog förresten kommit in i en såndär period jag hade innan vi åkte till Åre med skolan.
Jag kan fan inte sova på nätterna. Jag är tokpigg ! Ligger vaken o har ingen ro i kroppen...
Det blir csi och spin city o scrubs o allt vad det är varje natt. . . Inte så skoj..
Men imorn ska jag börja åtta så kanske dags o lägga sig tidigt ikväll då? nä... !

Som sagt, kärleksbrev till Salah!

PussHej!

Kommentarer

  • Malin säger:

    ska du börja med sopper eller vadå?

    2009-02-18 | 13:10:07
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Ja men vad duktig du är då! ;D

    2009-02-18 | 16:01:31
  • Malin säger:

    Ja , du hörde ! min kommentar ovan.

    2009-02-18 | 16:02:09
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: