S A N N A . D

Ordbajsning...

Lets get Undressed

Kategori: Allmänt

Att bli människa efter denna helg? Ja huuua...
Alldeles för lite sömn och det känns idag. Och mitt knä har fortfarande
inte gått till sig. Slog in det i ett hörn och satt med en påse pyttipanna på i säkert
en halvtimma? Ändå har jag fortfarande ont. Också ska man jobba ikväll på det,
toppen ! åååh...

Idag fyller Thomas år - GRATTIS till honom !

Här sitter jag klockan halv två o har just duschat o ska väl göra mig klar för jobbet..
när jag orkar. Haha, jag är så jävla lat ! Men det ska det bli ändring på ! (jag bara ljuger om det,
jag säger det jämt men jag är helt enkelt för sämst för att klara av det)
Jag är världens lataste människa. Deal with it !
Jag har just kommit fram till att det finns mycket ärr o skavanker på min kropp, haha !
av så dumma saker att man helst inte vill berätta vad man gjort... piiiiniiigt.

Tänkte att jag ska lägga upp lite bilder från nån helg i ånge men jag orkar inte just för tillfället.
Imorn kanske !

Meeen, angående min rubrik - Danko Jones spelar på Stadshuset på fredag. Och jag vill ju så gärna
gå, kanske inte just för att Danko Jones ska spela men att Corroded också ska det ! Jag gillar inte ens
Danko men jag tror jag måste ändra mig där snart. Det låter ju inte allt förjävligt nu när jag gett det en chans ;-)
Meen, jag börjar 7 på lördagmorgon. .. . så jag ska höra efter om ronja eller a-m kanske vill jobba
åt mig då! Då blir jag ledig tre helger på raken :-O Fast egentligen bara två..

Ett konstigt o hattigt inlägg men vafan.. Jag orkar inte anstränga mig.


Tack pappa du räddade min kväll i lördags :-)


PussKramHej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: