S A N N A . D

Ordbajsning...

Min Helg

Kategori: Allmänt

Tänkte bara börja med att berätta att filmen hette "Welcome Home Roscoe Jenkins" inte Jones...
Men jag fick bara igång ena halvan så jag kan tyvärr inte berätta om den var bra eller dålig...

Fredagen var ju som ni redan kanske märkt itne den bästa dagen.
Men lördagen var desto bättre !
Började dagen med att åka o hämta malin vid 06:30 sen var det jobb fram till 16.
Direkt efter det bar det av till Ånge. fick i mig ett par glas vin sen blev det
"tjejförfest" hos Sandra med henne Agge o Lina. Sen gick vi till David på galej.
Mittis sen. Det var riktigt roligt ! Trots att jag tappade bort alla jag kom dit med mest hela tiden,
så träffade jag hela tiden någon annan. Det är väl kanske det som är tjusningen med att
gå ut på hemmaplan? Att man känner nästan alla.. .

Corroded spelade och det var verkligen jättebra ! Träffade AK P där också, Hon hade riktigt
roligt om man säger så ! Haha ! Men som sagt. Riktigt bra !

Efter mittis blev det efterfest. Alltid trevligt ! Mycket folk o trevlig stämning - nästan hela natten !

Kom hem till mamma vid 0900 på söndagmorgon och åt en bit mat sen däckade jag av i soffan
framför DisneyChannel. Vaknade vid halv ett igen o sen kom Agge o Lina o hälsade på !

Var väl inte i topptrim på söndagen om man säger så men pallrade mig till stöde vid
sjutiden och spelade bingolotto med farmor o Birger. Vann inget. Som vanligt. . .  . Sen fikade
vi te o mackor sen åkte jag hemöver.

En helt ok helg alltså.

Lördagen får fem av fem toasts - Kanonkul !

Kommentarer

  • Lina säger:

    Haha, så bra gumman! fem av fem toasts, kanon kul! Näe men tack för en sjukt bra kväll :D

    2009-02-16 | 15:34:16
    Bloggadress: http://liinabergman.blogg.se/
  • agge säger:

    haha håller med dej jag! :) visst är du ledig nästa helg? tack för en kanon kul helg! mohah!

    2009-02-16 | 17:04:49
    Bloggadress: http://angiieee.blogg.se/
  • Malin säger:

    klart jag har ;D -" wopido, jag vill ju va som duuuuuu"

    2009-02-16 | 23:15:50
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • eklind säger:

    MEN JAG VILL JU VARA MED. horor. =/

    2009-02-17 | 12:12:06
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com

Kommentera inlägget här: