S A N N A . D

Ordbajsning...

Uppdateeera !

Kategori: Allmänt

okej då !

Veckan som har varit har jag haft lite mkt att göra.
Jag Malin o Evelina planerade nämligen en personalfest som skulle anordnas i Lördags.
Vilket den också gjorde.

Temat var Snowrollers / Sällskapsresan

Så dagtid befann vi oss i Sidjsöns pulkabacke i otroligt vackra kläder. Tack Agneta o Lisa
för att jag fick låna kläder ! Vi var lätt snyggast !
Vi hade hur mysigt som helst med pulkåkning , sopp / korv ätning och såklart, kaffe eller varm
choklad med minttu eller konjak. Lyckat !
Sen åkte vi till Lokalen för kvällen som var toppen (tills sent på natten då alla säkringar gick hela tiden...)
Med mysmiddag, lekar, singstar, bubbel o bastu. Himla lyckat måste jag säga. Det gjorde vi bra !

Man var sådär lagomt pigg på söndag när man skulle tillbaka och hämta alla grejer osv.
Men det gick bra.

Men helt slut som sagt efter denna vecka. Det har varit mkt att göra och mkt att stå i. Så man har väl
ballat ur några gånger men det blev ju bra tillslut, det är det som räknas !

Igår åkte jag hem till Ånge o hälsade på mamma Matilda o Robban. Fick med mig massa bra filmer
hem från brorsan som jag tänkte se ikväll. Har avverkat Stepbrothers. Den var helt ok !

Jocke ligger hemma o är sjuk men han ska nog orka kika på film o äta varma koppen med mig hoppas jag !

Igår var jag ledig (och idag...) Då vaknade vi tidigt men låg kvar i sängen lääänge. Skönt ! Hade kunnat ligga
kvar mycket längre men Magnus kom hit och fick oss att kliva upp ! Vi lämnade sedan av Jocke hemma sen
åkte jag o Magnus till Birsta. Som vanligt när man umgås med honom gick besöket på birstacity ut på att spana
efter snygga tjejer. ... Men vi fick i oss lunch o gick en sväng på IKEA o inhandlade doftljus !

Hoppas det gick bra för honom idag !

Sen fick pappa komma o starta min bil. Den har vart lite kinkig de två senaste dagarna. Idag har jag inte ens
velat prova. Jag blir så less om den inte startar så jag kan lika gärna låta bli...

Ikväll ska jag tvätta. Hur kul är det då? Sen kanske baka? Vi får se om jag orkar gå o handla igen. Var iväg
förut o det var inte så varmt ute om man säger så. Men jag kom iväg så jag kunde äta min fetaost/tomatsallad !

Längtar riktigt mycket efter minisemestern i Mars nu ! Ska bli så himla skönt att komma härifrån.
Bara vara. O bara ha kul. Sjukt skönt ska det bli ! Jag känner att det behövs...

blåbärssoppan o soffan väntar på mig ! (ingen bra kombo förresten.. vit soffa - blåbärssoppa.... o oh...)

Alla hjärtans dag förresten. Det blev inget jag behövde se fram emot i år. Jag jobbar 7-17 sen när jag
äntligen slutat o kommer hem - så är älsk i Mora på bortamatch. Det var kuuul. .. eller?


Charlie väntar !

Pussheej !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: