S A N N A . D

Ordbajsning...

100 years of film

Kategori: Allmänt

Det har hänt en hel del sedan jag skrev sist. Men jag har helt enkelt lessnat. (ledsnat?)

Kan i korta drag säga att jag o moster har varit på Tupperwareparty i Vävland.
Åkte både dit och hem i snöstorm men vi lever.
Fick lön i fredags så jag tog ett par öl efter jobbet. Iallafall var det det som var meningen
när jag träffade Agge Sandra o Fredrik. Men sen gick jag till Magnus o vi drack ett par öl o nån
Minttu. Sen något som smakade svartvinbär? Sen bar det av till en fest. Träffade sjukt
trevliga tjejer o Uffe ! haha, det var inte igår !
Gjorde årets första snäöängel sen fick jocke komma o hämta mig. Tog ett... vad ska man säga..
taktikstopp? Innan vi åkte upp till Berg. Jag satt o kolla på medan dom spelade Besserwisser
i hundra år. Sen blev det max sen hemgång !
Lördag mådde jag inte toppen. Men på kvällen blev det först förfest med Jocke o hans kompisar
hemma hos Lukkes brorsa. Det var rätt skoj men jag lämnade dom för att uppsöka mina gamla
klasskompisar som befann sig på bergfotsvägen. Elin Lela Johanna Ida o Linnea mfl var det som
var där. Träffade även en tjej som heter Veronica!? Väldigt trevlig tjej!
Vi begav oss ner på Stadshuset o hade himla trevligt. Mötte upp jocke o co där också. Och träffade
även favorithanna. Vi hade skoooj !
Söndag var en dödag. Det enda jag gjorde på hela dagen var att åka till Lina o glo på Björn Gustafsson.
Sjukt rolig ! "Han äter mat Robärt !" Haha. Bra humor? JAG JA !
Jobbade måndagkväll sen ledig tisdag onsdag. Tisdag träffade jag Malin för en matbit på O'learys,
sen åkte vi o Ronja o Po på hockeyn. Timrå vann o idag är det Modo-Timrå.. Måste nästan se matchen tror jag.
För det blir inget jobb ikväll. Tokförkyld. Hemma idag o hoppas på att klara av att jobba hela helgen istället.
Efter hockeyn iaf så var vi hem till mig (jag malin ronja o stella) o drack vin o planerade personalfesten.
Fast vi ägnade ca två timmar åt att komma på lagen. Så det blev inte mkt mera gjort den kvällen ! haha.
Så bra var vi... Men nu är vi på god väg och det kommer bli sjukt roligt ! Tror iaf Jag Malin o Evelina....


Jag o jocke ska lägga klart det första Jigsawpusslet idag för nu finns det ett till att börja på. Sjukt roligt !

Jae.. Vad har jag mer att säga... Jag har satt upp min tavla - äntligen !



Så ser den ut. Sjukt snygg om jag får säga det själv. Synd KArin o Sven har en likadan. Men jag kunde
inte hålla mig. Förlåt ! Hoppas Karin läser det här nu när hon blivit så hipp att hon använder facebook  ;)

Jag fick förresten en väldigt god nyhet förrut ! Jag blev sjukt glad och jag vet inte hur jag ska kunna
vänta så länge ! Men jag tänker inte säga något. Men ni ska veta att det handlar om min absoluta
favorit !

Igår dejtade jag Hanna. Hade ingen ork i kroppen o var helt slut pga förkyldningen. Men jag kunde inte
motstå ! Det var så längesen ! Man kan inte prata så mkt på krogen ! Inte vi iaf ;)
Vi satt på Waynes i tre timmar o pratade skit. Så himla skönt ! Vi är även så smarta att vi fikar först, sen
blev vi hungriga o åt. Haha ! I Looove Yoooou !

Och Snart smäller det ! Längtar så himla mkt till veckan i sthlm nu !
4-9e mars åker jag o hjärtat ner. Kollar på Volbeat den 5e med David. Kanske Po o Kanske Malin o Nicke?
Sen ska vi bara vara o ha det bra till söndag den 8e för då fyller älskling år o då blir det Metallica !
Jag Längtar !

Nä. Det här är inte bra. Tråkigt att skriva såhär långt när jag väl skriver. Ingen som orkar läsa sånahär
inlägg ändå !

Nu ska jag äta glass med kolasås för att bota min hals ;)

ByeByeThen!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ja de ska bli så skönt :) Den ligger faktiskt i samma område som din och den vi bor i nu, så vi ska inte alls flytta långt vilket är skönt, vi trivs bra här :) Vill inte skriva gata och nummer, eftersom jag inte vill att folk ska veta vart vi bor :P har insett att man inte ska vara så privat nu när de är så många läsare på bloggen :P den är 86 kvm! Helt perfekt :)

    2009-01-30 | 17:04:54
    Bloggadress: http://annasara.net
  • räkjävel säger:

    jag läste!!11!1!!!!!!ONE11!!1!!1!

    2009-02-06 | 11:10:40

Kommentera inlägget här: