S A N N A . D

Ordbajsning...

Oh My !

Kategori: Allmänt



Så var man sjukskriven igår o pepp på att jobba idag, men icke.
Vaknade imrose klockan 4 av ett fruktansvärt illamående, så det blev till att ringa
Anlo o säga att det funkade inte. Och eftersom ingen vill ha en sjukling på jobbet som smittar
alla andra så måste jag vara hemma imorgon också. Jag som mår mycket bättre nu och hade
sett fram emot att jobba imorgon. Måste ju även ha pengarna ! Sjukskriven i tre dagar
är väl kanske inte det roligaste.
Så det blir ännu en kureringsdag imorgon. Men det kanske jag kan behöva?

Ikväll blir det mys med mannen. Vi ska laga mat o bara ha det skönt.
Laga mat o ha det skönt ja. Hells Kitchen på Tv.. helt sjukt. Nog fan lagar dom mat men dom verkar
inte varken ha det skönt eller tycka om det dom gör. Stackarna. Haha.

Kanske blir till att lägga lite pussel också ! Men jag har nästan lagt klart det idag - inte mkt kvar !

Nu ska jag tända lite ljus o krypa ner i soffan o vänta på jocke !

Hoppas tjejerna o Danne får det bra i Linköping ! Är väldigt avundsjuk på er ska ni veta !
Jag saknar ju också Malin ! Men jag vet att ni kommer få det jättebra ! ;)

Pussheej !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: