S A N N A . D

Ordbajsning...

Utmanad av Malin !

Kategori: Allmänt

4 av mina favoritprogram på tv.
tittar sällan på något spec...
- CSI
- 2 1/2 men
- Desperate Housewives
- Shear Genius

4 saker jag gjorde igår.
- Jobbade
- Drack Te
- Byggde pussel
- Körde bil

4 saker jag ser fram emot.
- Sommaren
- Lön
- Metallica
- förhoppningsvis Volbeat

4 av mina favoritrestauranger.
- Oscar
- BIM
- Innergården !
- pass...

4 saker på min önskelista.
- En fet utlandsresa
- En större lägenhet
- En gettogether med alla vänner !
- Hund ! Stellas fel !

4 personer som jag utmanar.

Hanna E
Sara B
Madde P
och den som känner för det. Ingen kommer väl att göra det...

Hej Då!

Kommentarer

  • emelie säger:

    eftersom du inte har någon som vill skriva till dig så gör jag d för jag älskar dig ;) puss

    2009-01-10 | 20:39:51
    Bloggadress: http://myemelie.blogspot.com
  • Hanna säger:

    men sanna ;) tar utmaningen när jag orkar uppdatera bloggen.. alltså om någon vecka :D PUSS

    2009-01-12 | 21:04:46
    Bloggadress: http://hannaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: