S A N N A . D

Ordbajsning...

man ska väl inte klaga

Kategori: Allmänt

det är ändå ingen som lyssnar !

Senast jag skrev var det väl jämna plågor. Hade vart ledig i sex dagars
tråkväder och första dagen jag ska börja jobba så skiner solen - självklart !
Så lite less har man ju varit, men det visade sig att det skulle bli en bra
vecka ändå !

Onsdagen var jag sugen på att gå ut, pratade med puma och skulle dyka upp
på Ibis på kvällen eftersom dom skulle bo där. Antog att det bara var han men
han hade en hög med trevliga vänner där också. Otroligt kul att träffa nytt folk !
Och jag har som kommit på att människor söderifrån är så sjukt mycket trevligare
än dom som finns häromkring. I alla fall dom jag träffat.
Så det blev en utgång med Magnus, Martin, Daniel o Jocke. Kul !
Träffade Hanna på Olearys. Gud så Glad Jag Blev ! Älskling !
Torsdagen var slö. Jobbade och sen var jag bara trött o somnade på soffan före
klockan 00. Bra där !
Fredag var jag galet sugen på att gå ut efter jobbet, eftersom Lina ringt o peppat mig
tidigare på dagen. Så jag åkte till Granlo på kvällskvisten och festade till det med
Lina Malin o Sara. Galet kul! Hade en sjuk förfest ! Krille o hans vän kom förbi o sa hej,
han ska visst flytta. Tråkigt ! men kul för honom !
Och sen kom även Max, Niklas och Jocke förbi, så vi fick skjuts in till stan !
Inte alls mycket folk där vi ville vara med det gjorde inget... gick till ibis o hejade på pojkarna,
sen gick jag o Lina på olearys. Trevligt !
Blev en lång natt , galet trött på lördagen ! Upp o jobba klockan åtta men det gick som
en dans ! haha. Fick sluta tidigare för vi hade Ingenting att göra. Skittråkigt verkligen.

Var galet trött så jag fick skjuts hem av malin, tog det lugnt ett bra tag, Lina kom o hämtade
mig senare på kvällen så jag kunde hämta bilen min hos henne.
Sen hade jag en trevlig myskväll bara. Nice !
på kvällskvisten åkte jag o lina o kikade på lite folk och busade o därefter blev det sängen.

Har jobbat idag o haft rätt mycket att göra Och nu sitter jag o glor på tv.
zappar mellan 3an 4an o 5an. Vet inte vilken film jag ska se så det får bli lite av varje !
Kanske ska följa pappas råd o se walk the line igen. Han är ju trots allt bra den där Cash.
Apropå pappa ringde han förut och sa att dom nog åker till Norge imorn. dom har ju semester
och vet väl inte riktigt vad dom ska göra för att inte bli göralösa ! så det fick bli en mc-tripp till
Trondheim som det lät.

Nu jobbar jag bara mån tis & ons sen är jag ledig ännu en vecka. Ska bli sjukt skönt !
Hoppas verkligen att det blir finväder. Det har inte varit så mycket sånt för mig på min lediga
tid här i sommar. Så man kan ju hålla tummarna...

Agge o Malin o co var på Sonisphere igår. Fick höra lite av varje när Agge ringde - kul !
Men himla tråkigt att jag inte kunde vara där. hade väldigt väldigt gärna varit där !

nä nu ska jag sluta ordbajsa,

HäjDå

Kommentarer

  • semmelbock säger:

    *

    2009-07-21 | 18:47:35

Kommentera inlägget här: