S A N N A . D

Ordbajsning...

sämst

Kategori: Allmänt

jaaaa, jag är sämst på att uppdatera.
Men jag har jobbat arslet av mig hela GF o halva den här veckan,
men nu är jag äntligen ledig, ända tills på Onsdag !

trodde jag skulle få slappna av så igår tvättade jag och städade hela lägan,
sen åkte jag till stugan o tänkte vila, men heeelll nooo !
Idag var det att kliva upp klockan 9 o göra sig klar för att åka till Ånge.
Har packat flyttkartonger hela dagen och snart ska dom bäras ut. Hua...

Och det är en del om man säger så ! så min lägenhet kommer ju bli smågöra
om man jämför med det här !

I alla fall, för alla er som undrar så ser det inte ut att bli Linköping längre.
Jag har helt enkelt ångrat mig. Eller så har jag resfeber av nåt slag?
Men jag hade det så himla bra här nån vecka med vänner som kom o hälsade på
och var hem till stugan o umgicks med familjen o hade trevligt.
Och fick fråga av en kär vän när jag berättade att jag skulle flytta "vadå, trivs du inte?"
Och det gör jag ju ! Jättemycket !
Så just nu står allt på "hold" och jag ska fundera ut vad jag ska hitta på.

1 sept är man lägenhetslös i 6 månader och även arbetslös . Men det ser jag bara som
en chans till nya möjligheter ! Ska bli skönt faktiskt.

Annars då?
Ja.. Massor Massor.

Ville fira min ledighet i förrgår men ingen ville fira med mig. Men tillslut hittade jag
reda på Thomas som hade samma problem som mig, så vi slog våra kloka huven
ihop och gick på stället som serverar stans billigaste öl o snackade skit i ett par timmar.
Vill inte skriva vad det heter för det är faktiskt lite pinsamt att gå dit, i mina ögon ! haha !
Men som sagt, ölen var billig, så det är ok ibland !

Nu hoppas jag på bättre väder så man kan vara ute något !

Inte mkt att göra inomhus i stugan .....

Imorgon ska jag hit till Ånge igen, Toooonyyy har kalas ! kommer bli toppen !

Sandra btw, jag kanske kommer o startar en kula hos dig, jag ska fundera !

bära lådor !

PÖSS

Kommentarer

  • sara säger:

    var ni på Larssons? =P

    2009-07-11 | 12:50:25
    Bloggadress: http://sarawhatever.blogg.se/
  • Sara säger:

    Jasså BK=P Nja, idag/ikväll blir det nog lugnt.. men det bli Ånge för dig då antar jag?! Vad ska du göra till hösten förresten, om det nu inte blir Linköping? Några som helst planer? Kram!

    2009-07-11 | 16:50:08
    Bloggadress: http://sarawhatever.blogg.se/
  • captain tractor säger:

    låter som en plan, fast.. jag kommer ju hem. vi får slå våra kloka huvuden ihop och fixa nåt. jag är lite sugen på Skövde med omnejd.. ^^ PORR

    2009-07-18 | 23:18:36
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com

Kommentera inlägget här: