S A N N A . D

Ordbajsning...

Bother

Kategori: Allmänt

Bra låt.

Jag längtar tillbaks till gamla tider.

Hultsfred 05 o 06. och Augustibuller. Galna tider kan man säga !
Helt sjuka band har jag sett också. Och för att inte tala om Metaltown 07. Galet !

Men jag längtar såklart till kommande tider också. Men det är lite tråkigt att
jag inte planerat in någon musikupplevelse alls i sommar.. lite trist..
Kanske får ta o styra upp det... Gatufesten räknas liksom inte.. o då jobbar jag ändå
grispass varje dag så det är ju bara att glömma o se nå band då.

Nu åker jag snart till Linköping - Woho !


Sen tänkte jag bara säga att apropå rubriken också.. jag fattar inte att jag orkar bry mig.
Verkar som jag måste sluta med det. Kanske är ett bra tillfälle i helgen !?


Party !

PössHäj

(dagens låt - Come what (ever) may med Stone Sour Hultsfreeeed !)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: