S A N N A . D

Ordbajsning...

Fåret Shaun

Kategori: Allmänt


Han har jag tittat på nu, och Dr Snuggels !

Blev inte direkt tidigt igår.. Att jag aldrig lär mig.. Men jag kollade iaf på CSI,
som vanligt. Och jag kan bara berätta att igår började jag gråta !
Fyfan va jävla sjukt ! och det som är mest sjukt att det där är sådant som händer. Hua !

Idag tackade jag Nej till att gå på Stan med Agge o Lina. Jag måste nog diska,
också har jag inga pengar och då hittar jag alltid massa saker som jag "måste ha".
Nä, det får bli till veckan.

Och det första jag ska köpa för min lön är ett våffeljärn ! Det är ju Våffeldagen på Onsdag!

Nu funkar min bil också förresten som jag skrev igår ! tom Fläkten !
Tack Perra


Och jag har hört att det verkar vara väldigt mycket folk som ska ut i helgen..
Vad är det med det? Varför då? Jag jobbar ju kväll...
15-22 idag, 12-22 imorn o 10-19 på söndag... Fyyy va tråkigt !
Kom in o hälsa på vettja ! det brukar aldrig hända så det är dags för någon att
ta och göra det tycker jag ! Vi bits inte

Nu väntar duschen och sen kanske disken. Men det är ju himla tråkigt det...

Tingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: