S A N N A . D

Ordbajsning...

Haha

Kategori: Allmänt

fan va illa. Jag är så sjukt trött nu!
Och det där var mitt första (och enda) skandalinlägg... hehe


Jag fick hjälp av Perra att starta min bil förut som varit död sen jag kom hem,
men när jag satte mig i bilen så funka inte fläkten.. Så tack för hjälpen Perra men
det hjälptes ju inte, för jag ser inget utan fläkten ! Skitans....
Men jag behöver den ju inte än... på söndag kanske... Jaja, det löser sig nog !

Ikväll kommer nog Agge o Lina hit. Najsbajs !

Imorse var jag nog trött ! Klev upp elva (började tolv som sagt...)
Duschade, och jag vet inte om ni känner igen er, men man lämnar gärna balsamet i
ett tag o sköljer ur det efter några minuter. Vet inte varför men det känns som det blir bättre då?
I alla fall så brukar jag göra så och gjorde så även idag. Trodde jag ja.
När jag står på jobbet vid klockan 14 ungefär, så tar jag mig själv på huvet och får en överraskning !
Håret är alldeles hårt ! Då tänker jag självklart genast att "meen, jag har ju inte sprayat mitt hår idag?!"
Sen kopplar det ! Jag har ju glömt att skölja ur balsamet, HAHA! Jävla sopa. Men så kan det gå.

Sånt som händer när man har haft en onsdag som får
5 av 5 Toasts . KanonKul !


Mötte upp Malin o Evelina på Oscar igår, sen kom Sara och gjorde oss sällskap. Vi knatade
senare vidare till O'learys där det var kanonkul o personalpris ;-) Himla kul !
Hamnade på efterfest som ni redan vet, och det var också kul!
Fick träffa kanske en av världens finaste hundar - Lector ! En kolsvart Engelsk Staffe. Sjuukt fin !
Mina favoriter !
Knatade som sagt hem vid femtiden imorse och på den vägen är det.
Förklaringen till att jag är så trött ! Men nu ska jag nog lägga mig i badet ja... kanske skölja
ur balsamet ! haha !

HEJDÅ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: