S A N N A . D

Ordbajsning...

Hockey...

Kategori: Allmänt

.... blev det inte. Vi hörde resultaten osv o det räckte väl.
Vi pimplade vin istället. Sen blev det O'learys o en bira sen vandrade vi vidare
till Daltons som hade öppet längre. Slog våra kloka huven ihop med Tommy o Peter
och vi hade en trevlig kväll ! Sara kom in på slutet också !

När jag var påväg hem tvärnitade en bil som åkte förbi mig och någon tittade ut och
skrek : Sanna Deckeeeer!!!
Det var Lela, haha ! så jag fick skjuts sista biten av henne, Snel Hest !
Kom hem o som vanligt hamnade jag vid datorn ett par timmar så jag slog väl ihop mina
två blå vid efter tre någon gång inatt. Och vaknade vid åtta första gången o var pigg... Varför då?!
Så ja... Jag är trött idag !

Ska gå o ta en dusch nu sen blir det joppet... Kewl.


Och sandra, jag ska ta mig en titt på Arvika o se om jag fattar varför ;-)

Hejvejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: