S A N N A . D

Ordbajsning...

JåbaJåba

Kategori: Allmänt

Har jobbat kvällen ikväll som sagt.. Det gick bra. Ganska mkt att
göra för att vara tisdag. Så det var faktiskt skoj.
Slutade runt 23 och knatade hem. Jag är sjukt trött på att Gå samma väg
flera ggr om dagen. Och det är ändå en 20min promenad.. Jag funderar
på om jag ska börja gå en annan väg till jobbet. Så man får sig en lite längre
promenad på mornarna. Men jag måste nog fundera ett tag till på det,
ni vet ; jag är ju latast !


Ja.. man försöker komma in i det här såkallade "singellivet"också.
 Det är inte det lättaste.
Sjukt tråkigt att sitta ensam hemma, och att sova själv !
Så den senaste veckan har jag haft fullt upp varje kväll och det har blivit sent.
Men jag har haft sjukt skoj ! Och det ser ut som att vi måste dricka vin imorn med.
Notera "måste".

Min bil är förresten lagad. Men den står i Ånge.. o där gör den ju ingen nytta....

Imorgon kommer mamma ner igen. Så då ska jag vara barnvakt till systeryster.
Hoppas det går bra för henne ! :-D


Jag har Lite att Göra !!


Hjälp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: