S A N N A . D

Ordbajsning...

menåh

Kategori: Allmänt

Fel att jag går o lägger mig i tid nån kväll så jag kanske är pigg
o hinner ta del av det fina vädret?

Ska iaf göra mig klar nu o ta en promenad sen ska jag möta upp syster
och vara med henne medan mamma åker iväg en sväng.  Sen jobba....
Sen får vi se vad som händer.. hehe.

Therese ! Det här är till dig !
Det går inte att kommentera din blogg.. Men jag jobbar varje dag fram
till onsdag nu, men jag hör av mig något så hittar vi på nåt !

Nä, nu blir det en dusch !

Jag ser lite fram emot nästa lördag förresten. Roligt när det kommer folk
o hälsar på ! :-D

Kommentarer

  • Malin säger:

    Vad ska du få för främmande? ;D:O

    2009-03-18 | 17:57:34
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • Therese säger:

    ååh till mig?:D



    Låter supertrevligt!

    konstigt.. har fått två kommentarer igår iaf:P



    Tur jagläser här då;)

    2009-03-19 | 11:00:19
    Bloggadress: http://theresehjerpe.blogspot.com

Kommentera inlägget här: