S A N N A . D

Ordbajsning...

My life would suck !

Kategori: Allmänt

Without You !

Jaha.. var ett tag sedan jag skrev då. Och kanske inte allt för otippat så blev
det en utgång i Fredags också. Satt och velade länge men gav tillslut med mig.
Jag slutade vid 23, sen åkte jag upp till Niklas (Linas arbetskamrat). Satt en hel
del folk där och hittade igen Agge o Lina. Knatade ner på stan vid Ett och sen var
det kalas hela kvällen. Dansade för fullt o gjorde bort mig, men det är väl så det
ska vara.. eller?
Var iaf ruskigt trött på jobbet i lördags. Helt slut. Så efter mitt 11timmars pass gick
jag hem och la mig i soffan. Sjukt slut. Men upp o hoppa klockan nio på söndag
för jobb hela dagen. 10-19. Och idag blev det 9-18... 9-17 imorn o kväll på onsdag.
Huaa... Sen får jag vara ledig ! Woho !

Var hos lina igår kväll, det var himla trevligt !
Vi satt i soffan o kika på tv o hade mys. Sen blev vi sugen på varma mackor vid
elva tiden. Så vi tog och gjorde det. Mums ! Kollade även på Benchwarmers. Kanske
genom tiderna världens bästa film. Sjuukt bra ! Synd att man kan hela bara ! hehe.

Sen fick vi för oss vid tolv att vi skulle fara en sväng. Vilket vi gjorde.
Men när vi kommer ut från Lina möts man av kanske det jobbigaste på länge - Mer Snö!!
Jag är så less på det nu ! Jag vill Ha Våår !
Men i alla fall, som ni vet när snön ligger ca 2cm på marken är det väldigt svårt att se vart
det är halt. Och tur var väl att vi visste om att det var blankis liet här och där, men det var
bara det att jag råkade trampa "lite här och där" Och drog en saftig vurpa !
Handen som jag hade ciggen i hade jag i luften för att rädda den och den andra dunkade
rakt ner i backen för att dämpa fallet. Hua ! Sjukt ont ! Var grus i grejer och det var inte alls
skönt kan jag lova. Svällde upp till ungefär dubbel storlek senare på natten också. Haha.
Men roligt var det ! Fast vi var nog ganska trötta pckså !
Var iaf ut på Alnö en sväng osv o kikade. Var väl hemma vid två och då tvärslocknade man
i sängen !


Nu sitter jag o gör ingenting. Sjukt skönt. Måste ladda för de sista dagarna innan lite ledighet !
Tänkte att jag skulle åka o sola senare. Värme ! Skulle egentligen behöva en bastu tror jag !

Orkar inte ens ordna med texten idag.. Haha, inte för jag orkar mer andra dagar men.

Snart lön ! Då blire Galej och att köpa Stickor - Jag har Lovat !

Pussheej !

Kommentarer

  • Malin säger:

    Ska du börja sticka?! ;O

    2009-03-24 | 16:56:15
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • Malin säger:

    Bra idé Sanna! då sparar du massa pengar och kan tjäna lite pengar istället. Genom att sälja det du stickar sen. Vilken affärsidé ;O

    2009-03-25 | 13:41:17
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • Agneta säger:

    Hmm..då kanske du inte heller behöver göra så konsiga vurpor varken ute eller på dansgolven..utan sitta hemma å och bli lite ordentlig!!!///kraaaaaaaam

    2009-04-03 | 21:42:45

Kommentera inlägget här: