S A N N A . D

Ordbajsning...

Det finns en gata..

Kategori: Allmänt

Uppdatering på begäran !

Jag gör inte så mycket på dagarna nu det är väl därför jag inte har
uppdaterat !

Idag skulle jag ha börjat jobba 12.. Klockan 10 ringde Ronja och jag trodde självklart
att jag hade försovit mig, men icke. Hon undrade om jag ville vara ledig för det var
dubbelt i schemat, och det tackade jag verkligen inte nej till, med tanke på att jag
jobbar nonstop tills nästa fredag. Så det var ett riktigt bra sätt att starta dagen på !

Sen ringe Jocke o sa att det var fint väder ute, så jag laddade med tidningar och
kokosolja o skulle ut o sätta mig i gräset. Men hallåååå, det är ju för fan skitkallt !

så nu vet jag inte alls vad jag ska göra ?

Imorgon är det i alla fall Fredag, Då åker vi !
Jag Agge Emli o Anna åker till Borlänge o Kikar på The Tallest Man on Earth,
det blir kanon det hoppas jag !

Undra om man kanske ska åka en sväng med bilen.. Agge har ju gjort en så bra
skiva så man vill knappt kliva ur när man är framme... !

Snart kommer Sandra Hem !!

Och för att upplysa er få Ångebor som kanske läser det här så kommer jag hem på Träslaget,
för visst är det väl på Nationaldagen? (6e?) Det är iaf då jag kommer hem !

Såna här dagar önskar man att man var hemma hos mamma, och kunna ligga på altanen o steka,
för där är det iaf vindstilla. Skulle kunna döda för en balkong. Inte så kul att sola här inte,
granne med motorvägen liksom.. hua. man kanske ska flytta?

Alla planer jag har haft läggs nog på is ett tag. Jag måste ju ha en sidekick om jag ska göra något
av det jag har tänkt. Och det har jag inte. så det måste jag ordna !
Det snurrar på massor av idéer ska ni veta !

Lillebror tar ju för tusan studenten i år också, det hade jag glömt ! Då måste man ju
också komma hem ! Han är ju stor nu haha.

Btw så får vi en klumpsumma av semesterersättningen från förra ägarna, undrar om man
kanske ska slå till på en liten laptop.. eller en utlandsresa... men som sagt, sidekick?

 Nä.. man kanske ska göra något av dagen..


what to do what to do... fan.



Pusshej !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: