S A N N A . D

Ordbajsning...

Heja Svärje !

Kategori: Allmänt

Kul match ! Ruggigt skönt med Vinst så nu vankas det Hockeykväll imorn.
Lika bra det när man börjar 7 på lördagmorgon.. bleh.

Ja.. kvällen har jag spenderat här. Ensam hemma framför Tvn. Hockey.
Lite knäppt. Men så är det ju himla skönt ibland också.

Nästa Fredag ska vi kika på denna underbara man - Längta !
chaufför?



Dåligt humör på jobbet idag.. Hade disken som tur var, så jag fick hålla det
för mig själv , vilket kan behövas.

Men nu är det ganska ok. Vissa saker är ju fruktansvärt störiga, och jag försöker verkligen
att inte tänka på dom. Men det är sjukt svårt. Och sjukt störande.

Något annat som tydligen var sjukt svårt var att få med sig någon till Solen.
Även det jävligt störigt. Jag som så jävla gärna vill. Men icke.


man måste ha dåliga dagar för att uppskatta dom bra...

Kolla in nya wasareklamen så ser ni hur jag är nu ungefär.
.

Sandra Jag Längtar Tills Du Kommer Hem !

.

Hejpa

Kommentarer

  • eklind säger:

    SNART KOMMERJA! jamen, jag pratar ju inte spanska. elelrja, iofs ett guldtillfälle att faktiskt lära sig, antar jag! mendu, det kan vi väl ta en funderare på? jag slutar ju jobba snart och om jag inte kommer in på någon skola här so vore ju Barcelona ett schysst alternativ.. ^^ SAKNAREJÄLSK! PORR

    2009-05-08 | 10:41:03
    Bloggadress: http://sandraeklind.blogspot.com
  • Malin säger:

    vad jag vet har jag inte blivit tillfrågad om nån sol?

    2009-05-08 | 11:57:41
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: