S A N N A . D

Ordbajsning...

joråsåatt....

Kategori: Allmänt

eee....

Hoffmaestro - Highwayman gå på för fullt,
jag o agge håller på att göra oss klara för att promenera bort till Lina.

Jobbade bara till 14 idag, sen åkte jag o Agge upp till Leringen med
en dunk vin till kära mor. Där fanns även en massa folk, bla adoptivpappa, haha !
Fick en tjuga som jag inte skulle slösa med, men det blev ju så fort man kom
hem till stan, haha.

Mamma bjöd iaf på god mat, grillat ! mmm. Perra o Lasse var också med.
Fanta till barnen (jag), grogg o turkisk peppar till alla andra ( vilket var alla utom jag då)
Hon bjöd även på en flaska mittu, som var överstuket - haha !

körde hem o snurrade runt lite. nu sitter man här o smuttar på en grogg, fint det !

Vad händer ikväll? Ingen som vet, men det löser sig ! (sa han som sket i vasken)

Har inte tid, ska klacka bort mot FiskeLina nu.

Någon som har lite att göra på fredag o vill köra till Borlänge?

Tjing !

Svennebanan !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: