S A N N A . D

Ordbajsning...

kärlek !

Kategori: Allmänt

Borlängeresan var guld !

The Tallest Man on Earth är f ö kanske kortast i världen, men det gör inget,
för det var sååå bra ! Ni skulle bara veta.
Han spelade bra, han såg bra ut och han sjöng som en gud, javisst !
Han sparkade även ut ett glas vatten över Anna, haha !

nämen hela resan var helt ok ! lite jobbigt på hemvägen att leta reda på
första kissplatsen på vägen dit, för där tappade Agge sina brillor - sopa !
men vi hittade igen dem iaf !

Kan inte riktigt skriva så mkt mer, det var en kanonresa !
Vi kom ner, hälsade på Peter (Y) fick en rundtur av Borlänge, som tog ca
5minuter med bil, hehe. vi käkade på något ställe.. Jag beställde en tomatsallad
och fick en skivad tomat. What ? Men inte klagade jag för det ! eller?
Emil backade över min fot, gjorde ont då, fick inga kvarvarande men som tur var ! haha!

Kom hem på lördagmorgon någon gång, klockan ringde 10 och man skulle upp
och jobba. hua. Men jag överlevde. Fick sluta tidigare för snälla Evelina ! Toppen !
Åkte hem o dog av i soffan. Galet trött och less. Meeen, mina kära arbetskamrater som
skulle ut o härja tjatade så himla mycket på mig så tillslut tog jag bilen ner och tog
en drink (en tequila, inte vatten ! )på Oscar med Evelina Malin Ronja o Lee. Trevligt !
Är glad att jag åkte ner till slut ! Tackade nej så många gånger, men sen skrev Evelina
"the party's got a pooper...." så då var jag tvungen att komma dit !

jobbat idag. Kul. nja.. men en slapp dag !
börjar 7 imorn så nu tänkte jag ta kanske världens längsta dusch och bara krypa ner o
se film. Myspys på hög nivå !

F ö så var jag upp på Norra Berget förut, satte mig i "skogen" o kikade på stan i det fina
vädret. Inte så dumt. Skönt att rensa tankarna ibland.. i alla fall få vara för sig själv !

Lite pics bjuder jag på !

     
       

     
 

sen fick vi ju oss lite kärlek också !


     

Haha de ni !

Duschen väntar !

Hejdåå !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: