S A N N A . D

Ordbajsning...

sista dagen

Kategori: Allmänt

Fyyy vad nervös jag är!
sista dagen i sverige. Nu går det inte att ungdå längre liksom,
imorgon bitti 0508 går mitt tåg mot arlanda och klockan 11 lyfter
jag mot sydligare breddgrader. Hua.. Sjukt nervös !

Fick en vägbeskrivning av svennis till bussen jag ska ta när jag kommer
fram, den minskade inte nervositeten direkt, haha ! men men, det kommer
nog gå bra.
Det jag ska göra idag är att hälsa på lina innan hon börjar, växla pengar,
kanske köpa en spanskabok så jag har något att läsa, köpa godis till resan!
Och gå in på jobbet o vinka av alla o lämna lite lönepapper o så...
Vinkade av mamma o co, mormor farmor o pappa igår. Inge kul...
Men nu kommer jag Annelill. Det kommer gå bra. Jag vet det.
För jag har min klippa här hemma som jag alltid kan lita på. Kommer Sakna
Gustav mest av allt. Men det är inte så länge tills han kommer o hälsar på nu :)
Nämen jag måste göra någon nytta tror jag.. Men sköt om er, hoppas ni klarar
er utan mig alla ;) Ska bli bättre på att uppdatera om läget där nere och facebook
kommer det nog komma upp lite grejer på också.
Kommer sakna er allihopa !
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: