S A N N A . D

Ordbajsning...

Tröttast

Kategori: Allmänt

som ni ser så hade jag besök i bloggen igår igen, den här gången av Emil och Oskar,
det blev ju inte lika illa som sist iaf ! Dom får ta o satsa på bloggandet tror jag.

Nu har det gått en vecka nästan igen sen jag skrev. Helgen var helt ok.
I fredags var jag med Agge på dagen, sista gången jag såg henne på ett halvår, det är
lite sjukt! Om hon inte kommer o hälsar på det vill säga!
Sen hämtade jag upp Gustav på jobbet sen åkte vi hem till Alnö och gjorde oss klara för
kvällen. Jag fick köra Gustavs bil hem till Jocke där Jag Gustav Jocke Gabbi Janne o Ulrika
drack champagne och hade trevligt innan vi tog en taxi ner på stan för att gå på bio.
Vi såg "trubbel i paradiset", den var inte så bra.. Sen gick vi på the Mercat Cross och åt
middag o hade himla trevligt tills vi skildes åt allihopa, jag o G gick till Oskar o Sofien
och sen är det väl inte mkt mer att säga om kvällen. Vi kom hem som två slagna hjältar
vid tvåtiden, bokstavligen talat. TACK Lina för att du skjutsade hem oss !

Lördag var det jobb 12- på schemat. Jobbigt att jobba sent när alla andra är på
"halloweenfest" eller liknande, men det gick helt ok, kul att jobba med Ronja en kväll
för ovanlighetensskull! Efter jobbet åkte jag till Ankarsvik o hämtade Gustav sen åkte vi
mot Ånge. Kom fram väldigt sent men gick hem till David o drack lite öl, vandrade
förbi Mittis o träffade lite folk innan vi gick hem igen. Alltid trevligt!
Vissa trevligare än andra dock..

Söndag fyllde lillasyster (som blivit stor!) hela 9 år ! Galet. Blev en dag med massa massa fika,
god mat och mycket småbarn. Men det var trevligt.

Ledig måndag med mys hela dagen. Åkte till Lina igårkväll. Åt lite mat, snackade lite skit,
åkte lite bil, blev sugen på öl, hämtade upp Emil o Oskar sen blev det "fest". Då var iofs
klockan 00-00,30 men vi höll igång till ungefär 6 imorse. Trevlans!

Så vi sov väl till 15 idag ungefär, skööönt ! haha. Sen har vi legat i soffan resten av dagen.
Snart kommer Gustav så jag får pussas sen blire PIZZA för mig o Lina. Bara för vi är Fetast!


PUSSHÄJ

Kommentarer

  • Sara säger:

    Nä, men nu är det väl ändå dags att uppdatera bloggen.. och besöka Ånge en sväng med för den delen?! Kram!

    2009-11-10 | 14:19:30
    Bloggadress: http://sarawhatever.blogg.se/
  • Agge säger:

    Jag håller med sara sanna, uppdatera nu. Men tycker att du ska ta dej till linköping en sväng istället för ånge. Jag vill ju träffa dej innan du åker! :( puss <3

    2009-11-10 | 23:43:11
    Bloggadress: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: