S A N N A . D

Ordbajsning...

Ameh sorry då

Kategori: Allmänt

Att jag är sämst i världen på att uppdatera bloggen...

Men jag är för det mesta hemma hos Gustav. Eller ja, mest
hela tiden. Fast för tillfället är jag på en snabbvisit i Ånge, tvätta lite
kläder och kanske få med sig något att ha på sig i helgen.
För i helgen , då kommer Agge hem, så det ska bli utgång! Hoppas hoppas hoppas
bara att Lina blir frisk ! Du har sån otur gumman :/

Fredag blir det väl också en utgång som det verkar, men vem eller vilka vet
jag dock inte än, men jag är öppen för förslag !

Idag hade jag ställt klockan på 0715 för jag skulle tvätta. Var äckligt trött när
klockan ringde, kunde inte riktigt sova inatt (kan det ha varit för all jumjum jag åt?)
Men jag var tvungen att kliva upp ändå. Mamma o  Matilda o Robert skulle ju också
upp då så det blev inte mer sova av. (eftersom jag sov på soffan...)

Klev upp och insåg att jag inte hade nån tvätt att tvätta så det var bara att gå dit
och flytta på nret så dom inte blir sura. Kändes som en nödvändig anledning att
kliva upp klockan sju.. Nä ! Kunde inte somna om iaf så här sitter jag..

Ska åka till stan i em igen. Ska vänta på att Matilda kommer hem från skolan o
se till så hon tar med sig telefonen när hon sticker sen.

Sjukt uttråkad iaf. . . Ska man färga håret eller nåt? Mäh.. jag vet inte..

I alla fall så ska jag inte blogga mer. Mest bara jobbigt. eller nåt!

Hejtåå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: