S A N N A . D

Ordbajsning...

Long time,

Kategori: Allmänt

no see !

Igårkväll hade jag verkligen lust att skriva ett lååångt blogginlägg,
men då funkade inte blogg.se så det blev inget av och idag finns inte
lusten riktigt där.. men jag ska försöka !

Det är ett tag sedan jag skrev nu, så jag vet inte riktigt vart jag ska börja,
men jag börjar med att jag var hos Annelill o Svennis på inflyttningsfest
förra lördagen. Det var väldigt trevligt och slutade med Mittis. Eller slutade
och slutade. Det slutade med efterfest och att jag somnade klockan 07 på
söndagsmorgonen. Men sånt kan ju vara trevligt ibland !

Måndagen åkte jag till stan o hade den bästa Måndagen jag har haft, någonsin,
det kan jag lova er !
Sen har jag varit i stan hos Gustav hela veckan. I onsdags var vi ut o åt annars
har det bara varit mys.
Var hos Lina o Emil o hälsade på nån gång också ! I lördags vart det utgång !
Jag jobbade tilll 22 sen fick jag springa till bilen, svinkallt !
Så jag fick självklart skrapa rutorna. Jag älskar att skrapa rutorna utan vantar....
sen köra en kall bil till aveny för att köa för att komma in innan 22.30 för att
slippa betala 160kr. Köar ca 15min och kommer in 22.33 "160kr tack",
då blev man ju lite less.. Sen att det kostade en tjuga extra att hänga in jackan
blev man ju sådär less på.. så nästan 200kr i inträde, blä !
Men kvällen blev bra, hoffmaestro var kanon och det var en allmänt bra kväll !
Tog en taxi hem med Malin Emil o Gustav, så vi sov där.
Söndag blev slappardag no1. Låg i sängen hela dagen hos Emil o kollade på tv,
Perra kom o hämtade oss o skjutsade oss till bilen som jag parkerat utanför
Sarah och sen åkte vi hem o kollade på tv bara. Gick o la oss sjukt tidigt
men det kan man behöva ibland verkar det som, hehe :)

Idag är jag  hos mamma, ska tvätta o greja. Inte såå kul att bo i en resväska...
Men men, så är det ett tag framöver nu !
Kom hit igår em. Stannade hos farmor o pratade lite skit o fikade på hemvägen,
sen när jag kom hem så blev det middag med mamma perra robban o matilda,
sen gick jag till David och kollade på Transformers 2 och Roast på Berns !


Annelill o Madde åkte ju i lördags, och det verkar toppen där nere, så jag längtar
lite mer tills jag ska åka nu, samtidigt som det kommer bli jättejobbigt.. meen,
det går bra !


nu ska jag ta en promenad är det tänkt innan tvättiden, men det blir så kort då så
jag väntar tills efter tvättiden istället, då är det lite mörkare också :)



osammanhängande o rätt jobbigt inlägg, men jag orkar itne anstränga mig
som sagt, det skulle ha funkat igår !


Sortera tvätt !

Hejdåå !

Kommentarer

  • Sara säger:

    Goood! Uppdatering=) Du bor alltså i Ånge nu ett tag? När tänkte du åka härifrån då? November var det va? Men början, mitten eller slutet?? Tänkte vi skulle träffas nåt innan kanske om du har tid och lust?! Kram!

    2009-10-13 | 17:40:25
    Bloggadress: http://sarawhatever.blogg.se/
  • Sara säger:

    Ja, det tycker jag absolut att vi ska göra=) Du kan ju höra av dig om du vet nåt i förväg att du har tid över. Annars har du samma nummer fortfarande va? KRAM!

    2009-10-13 | 18:57:52
    Bloggadress: http://sarawhatever.blogg.se/
  • Malin säger:

    FINALLY! :D

    Kul att snakkes vid idag baaaaaby! <3

    2009-10-13 | 21:51:19
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: