S A N N A . D

Ordbajsning...

Dags för en uppdatering?

Kategori: Allmänt

Tycker ni det?

Haha det var så längesen jag skrev så jag hade nästan glömt bort hur man gör..



Nä men fallet är detta, att när jag inte har skrivit på ett tag så får jag så mycket att
skriva och då vet jag inte var jag ska börja och jag vill inte glömma nåt o vet inte
hur jag ska formulera mig etc etc.

Men nu ska jag försöka ta tag i det, iaf för den här gången !

Sen sist så har det ju hänt en hel del.

Jag har sagt upp mig på jobbet, jag har hyrt ut min lägenhet, jag är sambo med lina,
har skittrevliga grannar, jag jobbar extra på innergården och i November, då smäller det,

Då flyttar jag till GranCanaria för ett tag. Fan va skönt!

Har inte hänt så mkt märkvärdigt de senaste tiden egentligen.
Vi har bara varit hemma o myst, eller så har det vart festande, Emil o Gustav festar ju
nästan jämt så det är svårt att undvika ! Men det har varit himla trevligt !

I förrgår kollade jag Lina o Gustav på film. Felon, bra film ! Helt sjukt.
Igår kollade jag o Emil på Roast på Berns sen slog vi på Johan Glans World Tour Skåne.

Var även o såg Inglourious Basterds med Gustav, sjukt bra film !



Nää.. idag är jag ledig. Även ons tors o fre. Så nu ska jag o Lina åka o hämta mitt pass
som ligger i en flyttkartong på Leringen !



Jag saknar FavoritHanna som flyttat ifrån mig, o jag saknar Agge som flyttat ifrån mig,
o Sandra, o Malinarna o allihopa ! O tänkt, snart drar jag långt härifrån... Hur ska det gå då?


Men ni får ju komma o hälsa på !

Jag o Annelill. TACK ANNELILL !


nu måste jag göra mig klar.

PUSSHEJ

Kommentarer

  • Sara säger:

    Men här händer det minsann grejer=)Gud vad roligt!!Har du fått jobb där redan? vad i så fall? Åker du ensam? Bra jobbat med uppdateringen;)

    2009-09-08 | 15:48:28
    Bloggadress: http://sarawhatever.blogg.se/
  • Malin säger:

    Men nu slår du på stort. Längre från folket än jag! :P GranCanaria är något längre än linköping! haha

    2009-09-08 | 21:08:44
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: