S A N N A . D

Ordbajsning...

Fuck you

Kategori: Allmänt



Har haft en minst sagt lång dag men den har varit bra!

Tog mig en sovmorgon på den första lediga dagen, det var riktigt skönt,
fast lina tog o klev upp jättetidigt, hehe.

Vi gjorde oss klara, tog en rök med Emil (som f ö gjorde tvdebut idag! haha)
sen begav vi oss mog Leringen föratt hämta mitt pass. Perra o Börje var där o byggde
på huset kommer bli riktigt bra! som det ser ut än så länge iallafall.

Efter det tog vi oss en sväng till Ånge.
Hälsade på min handikappade mamma, som inte ens kan ha skor på båda fötterna-haha!
Robert var också hemma, han har odlat skägg (?) och lillasyster var lika söt som vanligt!
Vi tog o hälsade på David en sväng i nya lyan! Hyfsat skönt att se det ansiktet igen,
det var verkligen inte igår ! Sen tänkte vi åka o hälsa på Annelill o Svennis men dom
var precis påväg att åka så det fick bli en snabbdejt på icas parkering istället.
Annelill har nu bokat flyg o allt och jag är på god väg. Sjukt peppad !
(även om vissa saker gör det liite jobbigare att åka)

Sen begav vi oss mot Sundsvall igen. Var tänkt att stanna till hos farmor också men
eftersom vi for o handla o greja på i Ånge o mamma bjöd på mat så blev det så sent.

Kom hem och möts av två välkända nunor på bron som vanligt - Emil o Gustav!
Blev att titta på idol med dom och sen åkte Lina till sin syster och
jag skjutsade hem Gustav till ön.

Nu ska vi ta o krypa ner för Lina ska upp tidigt imorgon o jobba.
Jag trivs med sambolivet! Det har funkat toppen hittills, iallafall för mig ;-)
Tråkigt att det är slut på det roliga snart bara !
Men om jag har tur kanske man får komma o bo lite när jag har mina strödagar
i oktober också, om jag är riktigt snäll! Annars har G lovat att ordna en läga tills dess, haha!

Nä, Natti Natti på er !

Och ni vet den där klumpen man kan ha i magen ibland, när allt inte känns helt rätt,
eller när man bara är lite orolig över något - den har inte jag längre!


PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: