S A N N A . D

Ordbajsning...

lite snusk och sånt

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag upp med en lila dildo på ett olämpligt ställe, jag tänker inte säga vart *skrattar*.
Det var asnice, så jag låg kvar och vibrerade lite till ;).

Senare gick jag upp jag vibrerade fortfarande lite eftersom jag lät dildon ligga kvar i handskfacket så att säga.
För att åka ner på anders kafé och fika kaffe med kaka. Jag är ett litet kakmonster jag *FniZz*

Efter fikat så tog jag min bil och körde jag ut på e4an och satte på sterion på högsta volym och sjöng med i låten "mera mål" framförd av markoolio. Azzå shit vad snygg den mannen är. Sen log jag till fartkameran.

Sen försökte jag få Emil "the dragon slayer" Abrahams son och Gurra "The yellow little horse" Johans son att titta på en porr rulle med mig som heter "fuck your neighbour" det handlar om en granne som knullar en annan granne.

Jag är en tuff bryd i lyxförpackning..................


rudolf for pastor








hörs dååååååååå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: