S A N N A . D

Ordbajsning...

from 1 juni jobbar man halvtid

Kategori: Allmänt

för då börjar mitt vikariat på cubus. Skönt !
Har jobbat där några timmar idag och det är alltid lika roligt !
La undan en hel del kläder idag tills på tisdag, ska prova imorn o hoppas
på att det passar ... !
I helgen har jag varit i vemdalen med Gustav o hans familj.
Jag Gustav Jocke Gabbi Janne o Ulrika. Det var riktigt roligt !
Dom andra åkte upp redan i torsdags men jag o gustav jobbade
på fredag så vi fick åka då istället. Kom fram på kvällskvisten,
fick i oss jättegod köttfärspaj som ulrika gjort o sen drack vi
vin o öl o bara satt o surra. trevligt ! Lite senare blev det en
sväng ner på hotellet. Fullt ös medvetslös! kan man lugnt säga.
Vi var inte så pigga på lördag men upp klev vi och hör och HÄPNA,
JAG ÅKTE SLALOM i flera timmar ! och jag lever fortfarande !
Men det var hur skönt som helst o ett tag satt vi på sidan av
backen med gabbi som inte åkte nåt o solade. SKÖNT!
Lunchade i stugan med dom andra sen åkte vi lite till innan
det blev bastu, hockey, en öl på afterskin med janne hann jag
med också ! bara vi som ville gå dit ju !
Sen blev det en ganska lugn kväll. Vi åt jättegod middag, drack
massor av vin o kikade på film.
En lugn och skön helg med andra ord. Hur bra som helst var den!
Den här veckan jobbar jag bara lördag än så länge. Ja fick ju jobba
idag med men som kommer menar jag :P
Ska göra "cubus academyprovet" i veckan iaf. haha !
Btw, jag har köpt en ny jacka för mamma är så snäll o gav mig en slant !
och idag har pappa varit här och satt upp nya gardinstänger åt mig,
usch va fint det blev !
Nä.. nu ska jag glo på hockeyn tills jag ska hämta gurraaaa på
träningen.
PUSS PÅ ER

Kommentarer


Kommentera inlägget här: