S A N N A . D

Ordbajsning...

Hemsk ledsen

Kategori: Allmänt

att bloggen ser ut som skräp.
Men jag orkar fan inte lägga tid på något som jag varken kan eller egentligen
vill kunna (nu ljög jag)... Men det får vara såhär så länge.
Är det någon som verkligen stör sig på det så feel free to göra om den åt mig !
Har inte skrivit på ett tag igen. sorryyyy..
Påsken var precis som jag ville att den skulle vara.
skärtorsdag, var bara i stugan o hade det trevigt. Åt god mat, drack god dricka
och tog det bara lugnt. Långfredag, åkte till ånge o satte mig på isen med alla
som hade anglat. Blev ett par timmar där sen hemåt. Alla som hade festat skulle
ju "taktikvila" så det blev till att ringa lillebror så han kom o gjorde mig sällskap.
Det blev grogg o kortspel med Robban, Björn, Erik, Löfstrandsbröderna o magnus
och lukas (?) kikade också in! Sen bar det av mot svennis för förfest o sen blev
det självklart mittis. Samma som vanligt men det är allltid lika trevligt att träffa folk
tycker jag. Efterfest. på lördagen klev man upp ganska tidigt. Jag o Stölle gick till
Erik. Sen blev det boa/konsum/lundell. Gjorde inte många knop. Åkte iaf till
Leringen senare och hade en mysig kväll med Gustav o alla.
Söndag var det KANONväder. Satt på isen o fiskade halva dagen o bara mådde gott.
Riktigt trevligt måste jag säga. Senare blev det trerätters för vi hade middagsgäster.
Jag vet inte men jag antar att jag inte behöver skriva att det slank ner ett par (..)
glas vin också. Senare på kvällen åkte jag o Gustav o Mamma till stan o gick på
memento med Snyggulf o Magnus. Riktigt kul ! allt utom hemvägen till Leringen, haha!
Måndag, moster m fam. (vilket blir rätt många) och mormor kom upp till stugan.
Påskmiddag o fira lillebror som fyllt hela 20 år ! Sen fick vi äntligen åka hem till
lägenheten. Tyst o skönt :)
Var även ut i lördags. Först satt jag o lina hos henne o härja. Som vanligt :) sen åkte vi
till Bergsåker på Luvfest. Sjukt kul faktiskt ! haha.
Efter det åkte vi in mot stan i discobussen. Blev ett stop på memento sen gick vi på
Aveny o kolla på hoffmaestro. Hade himla trevligt !
Overall har jag haft det väldigt bra de senaste veckorna!
Var på bio igår med Gustav. The Bounty hunter. Helt ok. MEN! Se INTE the box.
Såg den härom kvällen. Den sög ! Se däremot The Blind Side. Bra film!
också måste jag säga att jag SAKNAR HANNA ! jävla skit att vi inte sågs i påsk.
Och även så SAKNAR JAG SANDRA ! Nu får du komma hem. Tycker du ska
fira din födelsedag hemma så jag får vara med :P
Nä..
PUSS på er!
bilder kommer men måste ha den andra datorn.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: