S A N N A . D

Ordbajsning...

Älskling.

Kategori: Allmänt

Måndag skulle vara en ledig dag med massa städning och diskning
hade jag tänkt. vaknade tidigt av telefonen sen  låg jag o drog mig
ett bra tag (...) Det slutade med att jag fick rycka in och jobba i Birsta!
Alltid kul att få jobba faktiskt. Jobbade dock till 20, vilket jag tyckte
förstörde min städdag.. så jag tänkte strunta i det..

Men när jag kom hem kom LK o hälsade på så vet jag inte vart ifrån
den kom den där energin, men jag tog tag i monsterdisken och städade
osv. Så nu ser det nästan ut som det bor någon här igen !

Har gjort jul. Julstjärnor som pappa fick komma o sätta upp åt mig
eftersom jag är så lång i rocken.. hrrmm..
Tomtar är framme (de få jag har..) och granen är faktiskt klädd redan
och har tillochmed några klappar under sig !

Tisdag blev lugn och skön. Gjorde ungefär ingenting på hela dagen..

Igår jobbade jag sen åkte jag hem och lagade mat o pysslade,
också en skön kväll !

Torsdag. Jobb. Sen provade jag lite kläder på jobbet, massa nytt, massa kul !
Fick besök av Lina på kvällskvisten . Hämtade upp emelie o åkte på donken,
Magnus fick också följa med ! Lämnade av emelie hemma sen blåste jag o Lina
ut till birsta och inhandlade skarvsladdar till mig. Och glögg o skithuspapper, haha!
Så nu lyser allt som ska lysa här hemma också.

Varit här hemma o haft myspys. Glögg, lussebullar, målat naglarna och
lyssnat på bra musik o surrat skit. tjejkväll?
På kvällskvisten kikade Sarah förbi o nu har vi vart ute o härjat lite.

Borde sova men det är ju så tråkigt ?

Imorgon är det jobb 11-18, sen blir det Himlabadet med jobbet. Najsbajs.
Lördag är det jobb igen sen väntar 40års kalas och kanske en liten utgång?
dock inte det lättaste att få skjuts från vävland på en lördagnatt kanske..

Ja så ser det ut.

Ne, slå på en film kanske.

NATTI

Kommentarer


Kommentera inlägget här: