S A N N A . D

Ordbajsning...

Kategori: Allmänt

Hola !
Tänkte skriva lite kort om min helg. Som var.. ja, jättebra!
I Fredags åkte jag med Gustav in till stan vid tiotiden. Satte mig på Innergården
och åt en frukost medan jag väntade på Erika. Hjälpte Ronja o tända lite ljus..
Erika kom vid halv tolv tiden så vi gick på charm och åt lunch o snackade skit, sen
blev det till att gå på stan i några timmar. Det enda vettiga jag gjorde var att byta
batteri i min älskade klocka så nu har jag inte ticks längre. Nu kan jag skaka på armen
precis hur mkt jag vill för nu sitter det iaf en klocka där, haha !
Jo jag hittade faktiskt ett par Zoul jeans på MQrean. 100 spänn, Värt !
Vid tretiden kom lillebror och hämtade mig i stan så åkte vi på ikea och bokstavligen talat
STORhandlade ! shoppade det mesta han behövde till sitt lilla hus som han flytta till.
Sen sprang vi en snabbis på birsta city. Blev Dressman sen skyndade vi hem till ånge
för att gå på after work ! Blev jag Rober mamma Anette och Micke. Det var trevligt!

Alla utom robert gick upp till anette en snabbis efter afterworken sen gick vi till Marina.
Jag Mamma Anette Micke Marina Jan Tove Magnus Malin Therese, ja.. jag tror det var
alla som var där. Det var himla trevligt. När det var som bäst stämning och det vinet
började på att kännas i huvet kollade jag på klockan. 21.55... haha. Starkt jobbat !
Blev en tidig kväll trots allt ! Men det var riktigt roligt. Samtransfest är inte att leka med..
Lördag. Vaknade och det var toppenväder ute, mådde inte så dåligt och kände suget
efter att få gå ut i det fina vädret. Synd att jag inte kunde röra mig för att huvet var så tungt då..
Robert kom o hämtade mig så åkte vi till han o ställde i ordning. Storasyster kommer o städer,
det vore inte så dumt det. Tänk om min storebror kunde komma o städa hos mig?
Fast har ju fått nå fel på senare dagar. Städar rätt ofta. Får ju skäll när man plockar upp efter
andra exempelvis hos Emil. Ja inte av Emil då såklart !
Mamma dök iaf upp efter ett tag med lunch. Bakislunch. Skrov. Gott !
Jag är fasen avis på robban. Bor själv i ett litet hus. Lite leringenkänsla på det måste jag säga.
Så himla mysigt . Där kommer jag vara o hälsa på ofta , så du vet Robert... hehe.
I alla fall så skjutsade min otroligt snälla lillebror ner mig till Sundsvall lite senare på em.
Vi stannade till två min o hejade på pappa också.
Kom till Granlo. Fest stog på schemat. Hos Emil satt han Perra o Älskling o kollade på datorn :P
blev iaf lite öl där innan vi gick till Ullis o festade vidare. Åkte in till stan med favoritlina, blev
memento. Så jävla roligt. Filmade diverse händelser o skrattade åt det mesta.
Gustav är Bäst ! Så ni vet...
Älsklingslina skjutsade hem mig o Gustav till Alnö, Perra åkte också med fast hem till sig då !
Det var iaf en himla trevlig kväll. Söndag. Alla Hjärtans Dag var så himla skön.
Det enda vi egentligen gjorde på hela dagen var att åka till VI och handla lite. Sen var det bara
mys i sängen nästan hela dagen. Ja vi fick åka till Ronja en sväng o hämta plutten som jag
var tvungen att ha måndagmorgon .  Men annars var det bara mys ♥
Jag fick jobba igår. Vilket var himla skönt ! 7-15. Första dagen jag jobbade på väldigt länge.
Riktigt riktigt skönt. Dagen gick väldigt fort.
Efter jobbet fick jag titta lite på lilla albin o prata med malin ett tag. Såååå himla söt är han !
Klockan fyra var det dags för arbetsintervju. Träffade dom jag skulle prata med o gick till
Afmidor o pratade o drack Te. Så himla trevliga o roliga människor.
Det kändes bra i alla fall så jag hoppas att det går bra. Håll tummarna för mig !
Åkte med baby direkt hem till Jocke o Gabbi för Gabbi fyllde år igår. Bara Gabbi o hennes syster
hemma som bjöd på fika. Jocke kom hem, sen kom Ulrika o Janne o sen Gabbis mamma o pappa
och bror också . Men vi åkte hem när allt folk kom .
Gustav kände sig hängig och jag var så himla trött. Hade trots allt klivit upp 05.20... blä!
Åkte hem o kollade på Hjälp!, så bra ! Har även kollat igenom första säsongen av The Office,
och de avsnitt av Solsidan som varit. Bra grejer. Och igår var det ju Community också!
Kolla in det 22 på måndagar. Bra skit.
Men.
Största nyheten är väl egentligen att idag får vi nycklarna till Lägenheten. 
SÅ himla SKÖNT.
Ska ordna lite innan vi flyttar in men nu är det inte länge kvar. USCH vad jag längtar.
För att gå till rubriken på inlägget så
tänkte jag avsluta med att berätta för alla att jag älskar Gustav. Hur mycket som helst
PUSS

Kommentarer

  • Agge säger:

    Låter som att du haft en riktigt bra helg! :) och vad skönt att ni fick nycklarna idag! :D När blir det inflyttningsfest då? hört lite rykten om att ni funderade på att ha det den nästa helg? är det så? ;) jag slår dig en pling imorgon! puss!!

    2010-02-18 | 00:19:32
    Bloggadress: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: