S A N N A . D

Ordbajsning...

god morgon!

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen o drar mig o lyssnar på musik - SKÖNT.

Har en tendens att inte kunna sova på nättrena, så tittar man på
klockan o blir stressad för att man inte kommer få sova nåt så blir det värre..

och idag tokskiner solen ute så det blev inte till att somna om heller.

Det blir jobba 12-19 sen måste jag verkligen Diska o städa.. Men jag vill inte.
Haha, ju större diskbergert växer desto mindre vill jag ju diska..

Fullt ös på jobbet förresten, himla roligt !
snart flyttar vi, kommer bli asnajs.

Kommer nog ta ett tag innan jag kommer in i det här med bloggningen
känner jag. för just nu är det bara ordbajsning, men jag skriver ju iaf ;)

om man skulle ta o kliva upp kanske o promenera ner på jobbet..
nä.. snart!

kommer ni ihåg den här förresten?




ha en bra dag!

Kommentarer

  • Malin Östlund säger:

    Himlarns bra att du skriver ! Känner att jag kanske får lite mer koll på vad som händer där uppe då :) <3

    2010-09-28 | 13:19:45
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • Agge säger:

    wiee, så ja! ;)

    2010-09-28 | 22:14:02
    Bloggadress: http://angiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: