S A N N A . D

Ordbajsning...

nä dra mig baklänges på en spark!

Kategori: Allmänt

två inlägg på samma dag?!


hade tokmassa att göra på jobbet idag kändes det som. Fullt ös, så himla roligt!
samtidigt som man är helt knäpp när man väl slutar o ska gå hem.
Så jag bestämde mig för att jag inte ville gå hem när jag slutade. Jag hade ju bara
en skitig lägenhet och ett diskberg att komma hem till.. och ett tomt kylskåp.
ni vet som i spotifyreklamen? Så tomt är det ! eller ja jag har ju ketchup.. o chilisås.


Nä så jag tog o traska in på Innergården istället till söta Sara o Maria.
fick i mig lite mat, fick provsmaka lite vin o vips så hade jag druckit ett
glas rött. Tisdagslyx? jajamen.

Promenerade hem o nu ligger jag i sängen o äter choklad o tycker synd om mig
själv för att jag har mensvärk . fjolligt!

Men imorgon är jag ledig. Såg ut som det skulle bli lunch med Sara o Maria,
annars lockar även Birsta. Skulle behöva köpa en kruka och värmeljus, men vi
får väl se vad som händer.

Nu ska jag iaf slänga igång en film tror jag.. fast serier är ju bättre... det blir nog serier.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: