S A N N A . D

Ordbajsning...

Do you ever feel already buried deep 6 feet under screams but no one seems to hear a thing

Kategori: Allmänt

Meningen var att det skulle Powerwalkas imorse, meene trötta tjejer!

Jag har istället jobbat 13-18 och sen kockat ihop en ruggigt god
kycklinggryta och diskat. Nu tvättas det kläder och jag ska ta en dusch
och varva ner. Måste ladda inför morgondagen.
Sjuukt nervig!
Jag hoppas det kommer gå bra. Jag vill det. Jag är värd det?


Och så ni vet,
Det värsta med att promenera till och från jobbet varje dag är den här
förbannade blåsten! även om det är riktigt fint väder så förstör blåsten allt.
speciellt mina öron...


Snart är det äntligen fredag. Då är jag LEDIG. En hel dag..
sen är det 7dagars igen. Och när dom sju dagarna har gått tänker jag bege
mig mot Ångelandet. För det är jag värd !





Imorgon håller alla en tumme för mig, ok?


PUSS

Kommentarer

  • anna säger:

    vad händer imorgon då? så jag vet vad jag ska hålla tummarna för ;-)

    2011-04-19 | 21:57:46
    Bloggadress: http://aejonsson.blogg.se/
  • Helena säger:

    Ja, vad händer imorgon? När du kommer till Ånge-landet hoppas jag det blir en fika...

    Kram H

    2011-04-19 | 22:15:06
    Bloggadress: http://signerathelena.blogg.se/
  • sanna säger:

    jag kan berätta senare, bara ni håller tummen är jag glad ;)



    Och ja helena, det styr vi nog upp!



    KRAM

    2011-04-19 | 22:58:39

Kommentera inlägget här: