S A N N A . D

Ordbajsning...

I got no rush to anywhere I'll stand right here and take this day in Make my mark on this moment Play all the games that this day has to offer

Kategori: Allmänt

I ungefär 1 timme var den här morgonen underbar...
Solen strålade in genom gardinerna kl 8 imorse.
Vid halv nio gick jag till Magnus och fick frukost och
knatade hemöver efter nio någon gång, och nu TOKSNÖAR det!?

Vad hände där?

Inge mer snö nu ! Nu vill jag ha vår.

Men det är fredag, jag ska jobba 12-19, efter jobbet ska jag
åka till Emil o glo på Vänner och sent ikväll åker jag mot Ånge
där jag stannar tills på tisdag. Mm.

Så lite snö kan inte förstöra mitt bra humör!


nu har jag diskat, målat naglarna och slappat lite,
så nu ska det packas och greja lite innan jag drar mig mot
stan om en timme.

PUSS

Kommentarer

  • Malin Östlund säger:

    Kom till Linkan då! 15 grader, sol och det finns inte en gnutta snö ;) Här är det vår!

    2011-04-08 | 18:51:57
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här: