S A N N A . D

Ordbajsning...

på ett sätt som bara någon kan

Kategori: Allmänt




Danne räddade mig igår !

Min hunger iaf. Han kom och hämtade mig så tog vi oss igenom
MAXdriven sen hem igen. Å vad jag slängde i mig maten och tvärsomnade gott.
Synd att jag inte fick sova så länge eftersom telefonen ringde.
Kommer inte ens ihåg att jag svarade. Gör om gör rätt. Nästa gång det ringer
mitt i natten har jag lärt mig att jag ska ha på ljudlös så jag slipper fulla
människor när jag är trött och vill sova efter som jag ska JOBBA.

Kröp ungefär upp imorse. Tog en dusch, gjorde mig klar och knatade ner på stan.
Tokfint väder. Dock storm? Mindre kul !

Jobb 11.30-16 sen gick jag och Magnus på Daltons och åt mat och tog en öl.
Det gör jag ALDRIG om. Daltons på en söndag alltså. Daltons i sig kanske..

Erik David och Jonas slöt upp med oss efter en stund men jag pallade inte riktigt
trycket, eller vad man ska kalla det.. så jag promenerade hem istället.

Satte mig i soffan när jag kom hem och här sitter jag. Trött och sliten.

Men imorgon väntas jobb igen så jag tror jag tar mig ett bad och bara njuta
av den här kvällen. Det är jag värd.

Längtar redan till onsdag!

HEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: