S A N N A . D

Ordbajsning...

moving closer

Kategori: Allmänt


Precis slängt ihop en tacogratäng lchfstyle. Mest för att den är så god!
Iallafall den som jag gör, höhö. mmm, Jalapeños..

Var sugen på att rensa skallen och kroppen runt sidsjön ikväll men det
var ingen annan som var speciellt sugen. Så imorgon satsar jag o Danne
på en morgonprommis istället innan jobbet. Sen jobbar jag kortdag igen
så på eftermiddagen kanske man ska ta o skaffa sig det där jävla
träningskortet.. Nu ligger ju gymet jäkligt bra till också!

Och imorgon ryker det äntligen lite hår på skallen ! Har sån sjuuuk beslutsångest..
Men allt blir väl bättre än vad det är nu.

Har ett paket på preem som jag tänkte gå och hämta nu, lite böcker.
Spännande! Jag som brukar läsa böcker menar jag...
Men det är inte direkt någon tung litteratur, massa fjant mest.

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: