S A N N A . D

Ordbajsning...

check!

Kategori: Allmänt

Sovit i en renbäddad stor säng inatt? - check!
Kände mig inte så trött imorse när klockan ringde klockan åtta.
Upp o hoppa och göra sig klar för farbror doktorn, tid kl nio.

Kom dit, surrade lite och han lyssnade på min andning, så nu har jag
fått bricanyl och symbicort utskrivet. Astma? - check! suck.

Sen tog jag mig ett benpass på Gold's för det blir ingen träning
med Nicke ikväll eftersom jag har fått ett annat pass på jobbet.
13-22.30 istället för 10-19.. Ska sitta på H-sand för första gången,
spännande... hua. Önska mig lycka till!

Har känt sen i förrgår att det inte riktigt är som det ska, tror jag är lite
stressad. 12 dagars jobb blandat med lite utgång plus otroligt lite och dålig
sömn sätter verkligen sina spår. man börjar väl bli gammal..

Meningen var att jag skulle gå ut med Therése imorgon men jag tror jag
måste backa på det. Måste viiila. Kan hända att jag åker till Bredsand imorgon
efter jobbet. Mitt tolfte pass av tolv. Känns otroligt skönt att vara ledig i helgen!

På lördag ska jag åka upp till Leringen o hänga med lillasyster då mamma
ska på galej och söndag tänkte jag spendera hos farmor om hon är hemma.
Skön T.

Nu blir det till att ta en dusch o äta lite lunch innan jobb.


HEJ!

Kommentarer

  • Anna, mamma till Elis & Silas säger:

    Färgar hemma :) blir lite olika färger, men alltid en 10 (färg - ej blekning). Använder lyftande produkter som gör att färgen håller sig :)

    2011-12-17 | 23:07:46
    Bloggadress: http://vyssanlull.se

Kommentera inlägget här: