S A N N A . D

Ordbajsning...

en vecka går bra fort ändå!

Kategori: Allmänt

Idag har jag jobbat min 7e jobbdag av 12.. snaaart får jag vara ledig !

Så i veckan har jag mest jobbat. Både på taxi och i fredags jobbade jag på innergården.
Kul att vara där någon gång ibland med..

Har även klämt in en middag med Lina och lite mys.

I fredags skulle jag och Therese äta sushi, dricka gott o se på idolfinalen.
Sushi var inte riktigt min grej kan jag säga.. får se om jag kommer äta det igen, haha!
Det hela slutade med massa vin och Therese (en till) kom hit och gick ut med oss.
Kaoskväll men galet roligt !

Hemma vid 05.. huuuh..

Lördag åkte jag o hängde med Lina o käkade innan jobbet 19-04 och idag
har jag jobbat 15-23. Satt på 13bordet ("trafikstyrningen") för första gången idag,
gick väl hyfsat.. kanske.. tror jag...

Nu ska jag ta mig lite vinglögg o en pepparkaka o fira 3e advent och ladda inför
de fem dagar som är kvar på den här "långveckan"

Imorgon vankas även träning med Lina, spännande att prova ett annat gym.
Då ska mina nya fina Reebok Traintone invigas!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: