S A N N A . D

Ordbajsning...

jävla bridget jones

Kategori: Allmänt

Jag vill också pussas o kramas! Idag iaf..

Helgen har vart naaajs.

Fredag jobbade jag sen gjorde jag Ingenting. Fick lite trevligt besök en sväng
och fick surra lite på kvällskvisten annars halvsov jag mest hela kvällen. Kul tjej!

I lördags var det dags för jobb igen, 13e dagen gillt! Denna gång på cubus.
Jobbade med Alexandra. Gick jättebra! Även om man var lite ringrostig..
Var ju trotsallt drygt tre månader sedan jag jobbade, inte en kod eller något
kom jag ihåg men det fanns där, låångt inne !

Efter jobbet blev det direkt att styra mot Leringen. Barnis!
Mamma åkte direkt när jag kom så jag o Matilda gjorde middag, kollade på tv,
fixade lite naglar och pysslade på. Jag fick mig även en efterlängtad KaffeBaileys.
Kunde inte göra en Karlsson så det fick duga!

Var vaken halva natten och avslutade med en film nerbäddade i soffan. Mys!

Idag vaknade jag rätt tidigt, och min första tanke var NEJ. Så jag somnade om..
Kände att jag behövde ta igen sömn. Så det gjorde jag..

Blev grötfrukost hos mamma innan jag drog mig mot Stöde. Gjorde julgodis hos
pappa och fick i mig lite middag sen vidare till farmor för att få i sig en kopp kaffe,
älskar att hon kokar kaffe. Inte många som gör det.. Och spela bingolotto.
Ingen vinst för någon av oss men fick mig lite kvalitetstid med henne iaf! Hon är bäst!

Sen var det dags att dra sig hemåt. I skitvädret. Varken leringesvägen, nordanedevägen
eller e14 var speciellt rolig idag. Uffa. Men jag kom hem. Hel!
Hämtade också ut min "julklapp" till mig själv. Mitt underställ kom idag. Undrar jag när man
kan få användning för det.. Hoppas det blir kallt snart så man slipper slasket!

Imorgon väntar jobb 7.30-16 sen träning hos biffen, och även på onsdag. Finally!
Hoppas inget kommer ivägen den här gången !

För övrigt så fick jag en fin komplimang av sällskapet som var här en sväng i
fredags. Kul att Någon sett att jag gått ner 5kg de senaste 1,5månaden. jorrå!

Nu ska jag väl ta o natta så man är pigg här i julveckan. Mycket att stå i.
Långt ifrån klar med klapparna!

Och jag älskar att jag nästan varje dag vaknar med ett leende på läpparna och
bara känner att allt är så bra. Att jag trivs. Att jag är bra. Awesome!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: