S A N N A . D

Ordbajsning...

the darkside

Kategori: Allmänt


hahahaha

Ja det har ju varit helg igen, för längesen tillochmed och jag har inte skrivit nåt..

I fredags jobbade jag till 17, sen blev det ett varv på sidsjön. Halt. Inte så kul
att gå då för man måste gå på helspänn och sicksacka över hela spåret.. Så nu
blir det nog till att träna inne framöver. Eller köpa broddar, har ju trots allt
beställt ett nytt underställ så då är det väl lika bra att man är ute!
Om det bara kunde bli vinter någon gång..

Sen gjorde jag ingenting iaf. Var ner på stan och solade och köpte med mig en påse
godis hem och la mig i soffan och kollade på film. Skönt! Var sugen på att gå ut ett tag
där men skulle ju ut dagen efter så jag struntade i det..

Lördag blev en lång dag. Men sjukt rolig. På dagen tyckte jag av någon jävligt korkad
anledning att det skulle vara smartare att åka till birsta på bolaget än till stan. Heja.
Så himla fel jag hade, men det gick relativt smärtfritt och fort faktiskt. Gick in, tog mina
två lådor, en vinglögg och en rödvin, och betalade och gick ut. Sen vart det kaos.
Bilar överallt, köer till tusen, och dessutom kom 3 brandbilar mitt i smeten. Antar att
det var en krock eller något.. Åkte iaf mot stan för jag hade ett ärende där, haha, och då
märkte jag att det var ju inte direkt någon skillnad. Det var Eric Saade i gallerian och folk
precis överallt, blev en snabbvisit på cubus och en sväng upp på gina. Hittade dock inget.

Väl hemma blev det dusch, tillfix, tände massa ljus värmde på glöggen och försökte ordna
julstämning, näst intill omöjligt.. Sen kom Eva-Lena och vi snackade skit, drack glögg och sånt
tills vi tog en taxi till Julbordet på Villa Marieberg. Julbord med jobbet!
Hade riktigt kul, jag gillar ju inte julmat så mkt.. men sällskapet och stämningen var ju bra!

Sen blev det "mellanfest"? hos Pelle med singstar och massa dryck o prat, sen vidare
mot Aveny där Smalare än Thord spelade och det var fullt ös.

Hela kvällen slutade med att jag låste mig ute och somnade väl vid halv åtta tiden eftersom
jag var utelåst ända till efter 07 någon gång. Sånt som händer, men egentligen, blev ni brydd?
inte jag...

Söndagen spenderade jag med Lina. Dagen från helvetet, jag antar att man mår som man
förtjänar men det var verkligen inte kul i söndags. Tog ett gäng timmar att äta middag bla..

Igår hade jag en slödag. Låg i soffan till 14, klev upp, duschade åkte o köpte mat sen jobbade
jag 15-21. Skön dag på jobbet också.

Idag är inte såå mkt bättre men lite.. Jag ska ta en dusch nu, sen ska jag dra ihop en
spenatsoppa som moster kommer och ska fika på med mig sen. mums!
Sen blir det jobb igen, 15-21, dag två av 12. kämpa!

Ska nog hinna med att åka ut o köpa en extern hårddisk också. Minnet fullt på mobilen,
2277 bilder, inte ok..

PUSSHEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: