S A N N A . D

Ordbajsning...

trefvligt.

Kategori: Allmänt

De nya bloggdesignerna var ju bra... Jävla skit.
Tyckte den såg snygg ut, så funkade den inte.. Så var den gamla borta,
Kul. Kuuul. Jag kan ju inget om sånt här. hjälp?


Emil kom förbi en sväng ikväll. Man blir ju så glad !
Satt o snackade lite skit bara ett tag. Så lite gör så mkt.

Sandra frågade mig igår om jag har hemtelefon för hon ringer gratis
till hemtelefoner, så det är bara att fixa hemtelefon ! Saknar dig oLLä!

Det finns andra ljusglimtar också, man blir ju så glad!

4 dagar kvar till jul.

Igår var jag till Nicke o tränade. Idag kan jag knappt lyfta mina armar. I love it!
Även han slängde ur sig en komplimang som gör det mkt roligare att träna.
Det går bra nu..

Imorgon väntar nog ett nytt pass om vi hinner med. Hoppas !

Bwt,
Mina arbetskollegor är ju helt fantastiska och det känns inte ens jobbigt
att jag ska jobba både julafton och nyårsafton faktiskt.
Har man kul på jobbet så har man !

Idag kom mina klockor förresten. Beställde ju tre st natten mot igår. Och idag
var dom här, är det inte underbart!
En röd en svart och sen skulle det vara en vit men den var tydligen grå..
Men den funkar också, orkar inte hålla på att skicka tillbaka!

Som tur var ju emil här o kunde ställa en av dom iaf. Själv fattar jag inget, som vanligt.

Har vart på birsta en sväng idag efter jobbet. Huua. Massor med folk ! Men det gick
ganska smidigt. Inte så mkt kvar nu tills imorgon. Nån enstaka grej sen är jag klar
med klapparna. Ska sätta mig o slå in lite fler nu, var tvungen att ta en liten paus, haha!




Man kan ju fokusera på det bra. För det väger fan upp!


HEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: