S A N N A . D

Ordbajsning...

Hey Mr. Jack

Kategori: Allmänt

Igår kom lillebroor och hälsade på, trevlans !

Vi åkte ut till Birsta och handlade maaassa kläder. Dock inte till mig...
Åt lite mat, handlade lite till och åkte hem. Städade av lägan lite snabbt,
dammsugning, skurning och städning av toaletten.
Kollade på tv, kollade på film och slappade. Skön T.

Idag har vi ätit frukost, robban gick till sitt gamla jobb en sväng och
jag har tvättat kläder. Eller ja.. sängkläder och handdukar och sånt.

Vi åt lunch och sen kom Perra o hämtade lillebror så jag blev själv. Tråk !

Har tagit världens längsta dusch, plockat ihop lite saker. Bäddat rent i sängen
och gjort klart i tvättstugan. Så nu längtar jag tills jag får gå och lägga mig ikväll,
i alldeles nya, nytvättade sängkläder..


Kul dag? Nja..

Nu ska jag dricka en kopp te och se om det är något på tv. Och måla naglarna.
apropå det så längtar jag till måndag!



Hejrå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: