S A N N A . D

Ordbajsning...

in the weekends

Kategori: Allmänt

Min helg har varit riktigt bra faktiskt.

I fredags blev det hem efter jobbet och ligga på soffan o dö ett tag.
Kände mig så trött o frusen och hängig så ville inte göra något speciellt alls.
Eftersom BUSSJÄVLARNA jävlades både när jag skulle till och från stan så var
jag även jävligt less. Det vart mkt jävla där.. men ja.

Meen sen tog jag mig i kragen och tänkte att det var ju faktiskt fredag,
så jag nöp en flaska vin i skåpet och masade mig till mimmi.
Vi drack vin, åt popcorn och surrade skit hela kvällen. Mkt trevligt måste jag säga!

Fick skjuts hem av malin o lina vid tvåtiden ♥
Dum som man är så skulle jag såklart inte sova då utan var ju tvungen att
slå på en film osv. Men jag somnade nog rätt snabbt. kommer iaf inte ihåg början..

Lördag, jobb. Började att jag blev brydd på mig själv hur jäkla dum jag kan vara.
Jag hade ställt klockan på nio. Snoozade i ca 40min. sen ställde jag om larmet till
ännu senare.. Men när klockan var 10.20 så kopplade det i lillhjärnan att jag började
ju 11 och inte 12 som jag någon gång fått för mig där på morgonen.
Så det blev sjuukt bråttom så jag fick mer eller mindre springa ner till stan. woho!

Efter jobbet åkte jag hem, tog en dusch (bokstavligen talat klev direkt från hallen
och in i duschen när jag kom hem, Värt!) Vilade en stund på soffan och sen drog
jag mig mot Sallyhill.

Först ett pitstop hos mikaela o fredrik för att hämta lite vin, sen vidare mot Lina
där kvällen skulle spenderas. F Ö så HATAR jag snön nu. Kan det sluta snöa?

Hos lina var iaf hon o agge. Källe dropade in lite senare och sen kom även
Niklas Jocke och John. Det som skulle vara en hemmakväll med vin o surr slutade
på krogen ändå. Hade dock väldigt roligt. Och billigt blev det ! haha.
"Hej jobbar du? Bra vi är 4 st.. ok, Tack hejdå!"
bra skit.

Drog oss hem mot lina vid stängning för efterfest men det blev inte så mkt av det..
Lina o Agge käkade gammal pizza och jag o Källe käkade hårdbröd. Mumm !

Sen vart det nog att vi låg i soffan i pratade tills vi slocknade allihopa. Skön ... T !

Nu sover alla utom jag. vilket jag tycker är skittråkigt ! Det verkar vara Vrålbra
väder ute och jag skulle kunna döda för att ha fått varit på Leringen idag !

Men mamma bara så du vet så kommer jag o lina upp v.7 o våldsgästar några dagar.
Vi hoppas på fint väder och skoteråkning hela dagarna !

Nä. Nu ska jag se om jag får liv i liken där inne.






Malin Ö, snöbilden är till dig. Det var den jag skickade igår..

HEJSÅLÄNGE

Kommentarer

  • Malin Östlund säger:

    Ser för jävligt ut med all snö :P

    Kom ner till Våren istället :D

    2011-02-06 | 13:20:03
    Bloggadress: http://malinos.blogg.se/
  • sanna säger:

    Jag önskar att det fanns en "gillaknapp" på den kommentaren malin ;)

    2011-02-06 | 15:53:04
    Bloggadress: http://sannadee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: