S A N N A . D

Ordbajsning...

its a beautiful day

Kategori: Allmänt

Inatt låg jag o tittade på film och skickade grattishälsningar till
lite finingar fram till 01 tiden. Och imorse ringde klockan 05:45. ..

Upp o hoppa ! Frukost, dusch och ytterst lite tillfix innan det begav
sig mot ångelandet. Jag beundrar mamma o syrran som gör det där
varenda dag på veckorna faktiskt.

Rullade in i ånge vid 07.30 och droppade mor o syster, plockade upp
David och åkte hem till honom. Vi började med att städa ;)
Sen blev det mysmorgon! Kaffe, tända ljus o film. Först såg vi
I rymden finns inga känslor. Sen såg vi Louis CK's senaste dvd. BRA!

Vid halv ett lämnade jag David och plockade upp min bror för att
äta lunch. Jag kan berätta att jag är fortfarande mätt sen dess. hua..

Sen blev det en sväng med Matilda o Lina. Någonting måste man ju
fördriva tiden med, men det var trevligt !

Vi åkte hem , har ätit middag, har myst med Älvis och nu blir det TVmys.

Hejrå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: