S A N N A . D

Ordbajsning...

speed (up)date

Kategori: Allmänt

Idag har jag jobbat. Sååå skönt ! känns som det var en evighet sen sist...

Hade ställt klockan tidigt imorse, tittade på några avsnitt av nitro circus.
Helt Fast. Min Blivande Man !

Annelill ringde även imorse, det var trevligt! Inte varje dag.

Jobbet då. Det blev en lång dag. Men kul ! Har provat ALLA jeanssorter vi har.
Det är ett gäng. Hittade ett par favoriter. Men måste kluras på ett tag till..
Fick även ihop outfiten till Therese och hade bigtalk med sandra!

Efter jobbet har jag tagit det lugnt. SÅ skönt. Hatar min säng. Har så
förbannat ont i ryggen.. Måste ha hjälp att sätta dit benet snarast !
pappaaaa?

Nu ska jag slå igång säsong 2 av nitro circus eftersom jag plöjde
hela säsong 1 på en dag..




Natti !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: