S A N N A . D

Ordbajsning...

Hot n' Fun

Kategori: Allmänt

igår hade jag en slappardag.

Det blev vin i lördags som slutade på memento. trevlig kväll.
Blev en låång natt.
Somnade på linas soffa och vaknade inte förrän på eftermiddagen igår.
Magnus kom o hämtade mig sen blev det middag o tv i soffan.
Magnus drog sig hemåt i pausen på filmen som sög och jag promenerade
ner till stan.

Idag då. Jobbat. Inte alls mkt att göra vilket är skittråkigt !
Imorgon kommer anna o butiken ska "byggas om" men då är jag såklart ledig.
Huh. Men imorgon blir det städdag ! Städa diska och tvättas ska det göra.
Det behövs

dödade någon timme i stan efter jobbet iaf och nu sitter jag hemma och
är redan rastlös. Jag måste göra något åt denna rastlöshet !
promenader?

HEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: