S A N N A . D

Ordbajsning...

Is it all just wasted time Can you look at yourself When you think of what you left behind

Kategori: Allmänt

Blaha.

Igår
.
Jag och magnus gjorde sällskap med tre flaskor rött, två vitt och lite minttuu,
Robin kom också och hälsade på och sen blev det stan.
Det var väl det jag kan säga. . .
Jag har inget bankomatkort. men efter gårdagen är det väl slut på kontot
ändå kan tänkas så det gör ju inget.. Jag har inget körkort. Det var ju dumt.
Antar att det kommer tina fram till våren någon gång. För det var ju tvunget
att vara världens snöstorm idag bara för jag skulle leta fram mina saker här ute.

Kan tänka mig synen när jag stog imorse med tröja o tygskor bara och viftade
med skurkäppen där ute för att försöka hitta mina ägodelar. Men Icke.

Ikväll har det varit soffhäng med emil o sofien. Hur skönt som helst.
Helt slut.

många som har uppdaterat sina bloggar och resumerat året som gått,
men det tänker inte jag göra.

Man ska blicka framåt. Mitt år har ju börjat på bästa tänkbara sätt tror jag,
har haft underbara dagar och det ser ljust ut framöver med. I Like !

Jöppa imörn. Man kanske ska sova?
nääää

HEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: