S A N N A . D

Ordbajsning...

Långa nätter

Kategori: Allmänt

Ja men Gott Nytt År då!

Nyåret blev väldigt lyckat tillslut ändå.

Jag jobbade till 15 på nyårsafton sen blåste jag o Bergman till vemdalen
för att fira in det nya året med Maria Frida Emma och Mikaela.
Det blev middag o mys i stugan innan vi gick vidare till spel, shots och
ett tolvslag med skumpa o härj. Sång o minttu i taxin och en helkväll på
skalet som, även om vi inte kan sätta fingret på det, var väldigt rolig !

Det blev efterfest in på småtimmarna skulle man kunna säga.
Öl till frukost och soffhäng i stugan mest hela dagen på nyårsdagen.

Chaufförade o härjade lite på kvällen men vi ledsnade rätt snabbt.

Tog o somnade sen blev det efterfest igen. Dock utan att ha festat innan,
haha, men det var najs ändå!

Borta bra men hemma bäst sägs det, så lite skönt var det ju att komma hem igår.
Lite tröttare, lite fattigare, lite färre hjärnceller men med många roliga minnen!
värt.

Det blev vinkväll hemma hos bergman igår. Jag Lina och Lina. Myspys.
Jens o Emil joinade en liten stund också.

Idag är jag trött.. har lunchat här hemma med Källe och nu funderar jag starkt
på att ta en powernap i soffan.. slå på en film iaf.


Tack alla inblandade för ett fint nyår !
nu är vi redo för 2011


(kanske ska tillägga att det inte var jag som chaufförade pga ölfrukosten!)

vejs.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: