S A N N A . D

Ordbajsning...

nitro circus

Kategori: Allmänt

snart snart snart

Jag knatade iväg från Lina igår. Det blev pitstop på vägen på jobbet,
åt lite lunch med Anna sen fortsatte jag vandringen hemåt.
Precis när jag kom hem kom pappi och hämtade mig o skjutsade ner
mig på stan. (hämtade passet)
Sen tog jag och gick på banken, apoteket och handlade innan jag gick
hem och besteg det där diskberget som någon släpat hit och tvättade
alla kläder som någon (?) slängt ut över hela min garderob. SKÖNT.

Jag tyckte (som vanligt) inte att det är nog med att städa min egen
lägenhet utan jag var tvungen att glömma den senaste incidenten
och sölade sköljmedel hela mitt och det Andra trapphuset påväg till
tvättstugan. så jag tog liksom tre saker i en smäll där.. eller?
jävla skit...

När jag var klar med det åkte jag till Linis i granlo o vi surrade skit och
hade myspys med musik o gotta.
Vi tog även o klippte till mitt hår . En HEL del åkte av. Blev en liten
undercut också, men bara liten så den inte syns, för jag är inte säker än!

Idag har jag jåppat hela daken !
Sen har jag haft Myskväll och bara haft det gött.

Är dock AShungrig. Vad ska jag göra åt det?

Jag är även i sällskapsbehov . Sov ju med Källe inatt och Lina natten innan.
Galet tråkigt att gå o lägga sig själv. Haha. Patetisk jag är !

Jaa men HEJ

Kommentarer


Kommentera inlägget här: